2013. június 6.

Mandala

A pünkösdi bokadagadásnak köszönhetően hipp-hopp elkészült a mandala kendőm.


Kendő, igen, NEM terítő...  Bár most elgondolom ... ha lenne egy szép kerek antik asztalom ... úgy 80-100 cm átmérővel ... azon nagyon el tudnám képzelni ... Rajta üvegkancsóban fehér virágok ... Akkor le is tudnám rendesen fotózni, mert nem vizsgázna, dolgozna, rohanna állandóan ... mint az én modellem/fotósom. Ma ígéretet kaptam ... még egy hét ... de legfeljebb hét hét ... és mindent szépen lefotózunk ...
Addig pedig majd ilyen sete-suta képekkel, mutogatom azért a dolgaimat.


Aggódtam, hogy kicsi lesz ... mindig aggódom ..., de a blokkolás megint megoldott mindent. Tűzögetni már nem is kellet ... így is lelógott bőven a blokkoló matracomról ... csak kihúzogattam nedvesen ... szépen, formára ... és hagytam megszáradni. Végül kb. 150 cm lett az átmérője. ... Kár, hogy nem fotóztam le a blokkolás előtt ...

Itt a minta. Egy remek könyvből, amiben jobbnál jobb minták vannak, leírással, rajzzal, anyagigénnyel, mindennel. De ezt a rajzot hurcoltam magammal, amíg készítettem:




Szeretni fogom ... ha végre olyan idő lesz, hogy legalább a hűvösebb nyári napokra szánt holmijaimat hordani tudnám ...

Hahó! Június 6. van! És hideg van!



9 megjegyzés:

  1. Egy antik asztalon (is) tényleg jól mutatna. De inkább szeresd a válladon :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez gyönyörű! Nem vagyok kendőt hordó"...de ez bizony vállra való olyan szép!!!

    VálaszTörlés
  3. Superbes couleurs pour un superbe napperon !
    Anna

    VálaszTörlés
  4. LOVE this! Visiting from Anniemarie's blog

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/06/parchment-shawl.html

    VálaszTörlés
  5. Thanks so much for sharing on craft schooling Sunday, gorgeous!

    VálaszTörlés
  6. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.

    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

    Feel free to surf to my site: orquesta

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...