2013. május 16.

Brigi kendője - Itt a minta

Mindenki áprilisban született? Gyerek koromban csak az enyém volt az április. Sándor-naptól Medárdig csak az enyém volt a figyelem. A család többsége szeptemberi volt, tréfálkoztunk is sokszor, hogy nagy szilveszteri bulik voltak anno ...
Most viszont mindenki áprilisi. (Plusz a névnapok.) Akkora az ajándékozási láz, mint karácsonykor. Ha valaki lelkendezve közelít felém, hogy "Jaj, te is "kos" vagy?" ... már nem őszinte a mosolyom.
Na, jó ... jók azok az együtt szülinapozások ... idén pedig a nevezetes évfordulók miatt különösen kitört a buli-szezon ... nem győztünk lecsapni a szabad hétvégékre.
Mindebből e helyt csak az a lényeg, hogy a magamfajta kézilánynak, aki sk ajándékot ad annak akit igazán szeret, volt határidős munka, bőven. Azért majd szépen sorban igyekszem feldolgozni a fotókat, összegyűjteni, megrajzolni a mintákat, ígérem.

Íme, most Brigi kendője, végre megrajzoltam:

Remélem érthető ... ha kérdés van, csak jöjjön

Már mutattam róla képet, mert nem bírtam magammal.
Briginek meleg kendő készült, mert neki mindig arra van szüksége, és olyan formában, hogy a derekára tudja kötni, mert ő úgy szereti.
A fonal finom puha, gyönyörű kékekkel, mert neki az a kedvence.

Még a széle nélkül (fönt befigyel a másik kendő is ... nagyüzem volt ...)

Széle ...

... közepe

A bordűrt megint a kedvenc könyvemből választottam. A minta nem túl következetes, mert a rajzon egy-egy "szirom" négy kétráhajtásos pálcából áll, a fotón ötből, nekem meg úgy lett szép, hogy hat darabot csináltam, a saroknál pedig nyolcat. Lehet próbálgatni ...

Az egyik kedvenc könyvemből

Boldog szülinapot Brigi! Őrült jó volt a bulid!

15 megjegyzés:

  1. What a beautiful pattern! Thanks for sharing:)

    VálaszTörlés
  2. Szép kendő és köszönet a mintáért!!

    Pirulva mondom, h én is áprilisi leány vagyok, bejelentkeznék április 6-val :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OK! A hatodika még szabad.

      :-)

      No azért ne piruljunk miatta!
      Boldog szülinapot, így utólag, mostanra meg szép hosszú hétvégét!

      Törlés
    2. Köszönöm!! Nektek is szép hétvégét!

      Érdekes az én környezetemben is sok kos van. Legjobb barátnőim is. Anyukám, apu is :)

      Törlés
    3. Még mindig nagyon szép! Az én fiam is áprilisi (az egyik) 8.-i. Nem jár érte egy ilyesmi kendő? :DDDDD csak viccelni próbáltam! :)

      Törlés
    4. A fiadnak??? Hááááát ... :D

      Törlés
    5. Hú de rossz vagy! :)) De mit bánom én, ha ő kaphatna akkor neki, majd nagyduzzogva elhordom én! :))

      Törlés
  3. This shawl is so beautiful! Thanks for sharing!

    VálaszTörlés
  4. Beautiful, and such a nice border! Great shawl, thanks for sharing :-))

    VálaszTörlés
  5. Pretty colors and beautiful pattern! Thanks for sharing! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, köszi a mintát, nagyon klassz, :-) és én szintén április, sőt Kos is, 12-ről! :-)
    Még1x köszi a mintát! :-) Zsuzsi

    VálaszTörlés
  7. Moxt nezem, ahogy ajanlom masnak, hogy meg meg se koszontem? Micsoda dolog! :-)

    Nagyon szerettem ezt a kendot horgolni, koszi. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! Én is pont a múlt héten fejeztem be egy könnyű nyári kendőt, ezzel a mintával. Ha végre újra kezdem a blogot, megmutatom. :)

      Törlés
  8. Szia! Nem nagyon tudok mintát olvasni de a kezdés 3 lsz-ből kezdődik? Nem tisztán értem :( Mamo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdésnek 4 láncszem, aztán az első láncszembe 6 egyráhajtásos, 1 láncszem, 1 kétráhajtásos. És kész is az első sor. :) Remélem tudtam segíteni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...