2012. június 18.

Föltévedtem a Pinterest-re

Na az, nagyon-nagyon durva...

Értem én, hogy információs társadalom ... Meg tudom én, hogy x, y, meg z generáció ... mert a gyerek elmagyarázta ... Meg, hogy valahol az "x" alja-alján vagyok, mert használom, használom, de közben olyan dolgokra csodálkozom rá, amit a mai "z"-generáció a születése pillanatában természetesnek tart ... De, ilyeeeet ...

Történt ugyanis, hogy az irányítópulton oda tévedtem, hogy "a forgalom forrásai". Nocsak ... ni-ni. Ott van, hogy: pinterest. Nagyjából tudom, hogy mi az, de hogyan kerülnek hozzám, onnan ide? ... Katt. ... Micsoda?



Most akkor ez nagydolog, vagy kisdolog, vagy csak én csodálkozom ezen, mert nem értek az egész blogvilágból semmit? ... Mégsem.

Mindenesetre köszönöm, hogy ezen a nagy gömbölű bolygón tetszenek valaki(k)nek a képeim, munkáim.

És még annyit, ez a Pinterest csúnya függőséget okoz, ami nagyon időrabló ... akármi is legyen ...

1 megjegyzés:

  1. és tovább adva a tudományodat itt ragadtam a gépnél én is. :))) /megcsináltam a link-gyűjtőt/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...